هتل های سه ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یک تور کیش ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برای تور کیش می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید از آن بهره ببرید

 هتل فانوس کیش

هتل پارس نیک در جزیره کیش هتلی  3 ستاره به شمار می آید که در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی واقع گردیده و نزدیکی به بازار مروارید و تا حدی  نزدیکی به مراکز خرید اصلی و دریا از جنبه های مثبت این هتل  تور کیش محسوب می شود هتل پارس نیک دارای لابی، راهروها و اتاق های دلباز و بسیار شیک و راحت می باشد .

هتل پارس نیک کیش

امکاناتی نظیر دستگاه ATM, نماز خانه , صندوق امانات ,  كافي شاپ , رستوران , امكانات براي معلولين , اينترنت در لابي , تلويزيون LCD در لابي , روم سرويس , پذيرش 24 ساعته , لاندري , خشکشویی , دستگاه واکس کفش , صبحانه در اتاق , نهار در اتاق , تبديل ارز , فكس , اتاق چمدان , اتاق VIP , فتوكپي , خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان و همچنین خدمات راهنما برای راحتی شما مسافران محترم تور کیش فراهم شده است.

هتل پارس نیک کیش

 هتل پارس نیک کیش

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

 هتل آرامش کیش

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

 هتل دیدنیها کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

از هتل های ساحلی کیش می توان به هتل گاردنیا کیش اشاره کرد که از موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت یه دریا و مراکز خرید کیش برخوردار است این هتل نوساز، هتلی 3 ستاره به شمار می رود که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر قرار دارد و از فرودگاه تا هتل با ماشین حدودا 15 دقیقه طول میکشد. اتاق های هتل بسیار تمیز بوده و از امکانات بالایی برخوردار است علاوه بر اتاق های ساختمان اصلی دارای سوئیت هم می باشد امکانات هتل گاردینا کیش شامل کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي برای مسافرین تور کیش می باشد.

هتل گاردنیا کیش

 همچنین این تور کیش خدماتی دیگر نظیر  خدمات رایگان: ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی - سرویس رایگان بازارها - بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان - بازدید از کلبه هور و آکواریوم طبیعی - بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان - بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای جزیره کیش - خدمات جانبی هتل شامل 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 30%تخفیف قواصی بانوان،30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30% تخفیف کرایه دوچرخه، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک...   را در این هتل در اختیار شما مسافران عزیز قرار می دهد.

هتل گاردنیا کیش

 هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های مجلل کیش , ارزانترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: